V partnerstvu med izobraževalnimi organizacijami v srednjem strokovnem izobraževanju ter gospodarstvom bo izvedena analiza potreb po znanjih, spretnostih in kompetencah učiteljev strokovnih predmetov v programih srednjih strojnih šol. Spoznali bomo tudi dobre prakse in izkušnje v srednjem strokovnem izobraževanju na Norveškem.
Pridobljena spoznanja bomo uporabili za razvoj kombiniranega učnega modela za poučevanje v srednjem strokovnem izobraževanju v programih srednjih strojnih šol.
Z novim kombiniranim (hibridnim) učnim modelom bomo razvili nove metode učenja in poučevanja v srednjem strokovnem izobraževanju, s poudarkom na spretnostih in kompetencah za 21. stoletje.
Model bo povezan z digitalnim učnim orodjem, ki bo omogočilo digitalno poučevanje in bo omogočalo evalvacijo napredka učencev.
Učna gradiva za učence za strokovne vsebine v programih srednjih strojnih šol bodo namenjena za samostojno delo dijakov doma ali pri pouku. S priročniki bomo učiteljem omogočili boljše poznavanje digitalnega učnega okolja ter njegovo uporabo pri poučevanju.
V živo in spletno se bo Izvedlo usposabljanje multiplikatorjev za širjenje razvitega modela in širše skupine učiteljev. Izvedeno bo tudi pilotno izobraževanje v šestih šolskih centrih s programom za strojništvo.
“Sodelujemo skupaj za zeleno, konkurenčno in vključujočo Evropo.”
Projekt Kombiniran učni model za srednje strokovno izobraževanje na področju strojništva in razvoj kompetenc dijakov in učiteljev za digitalno izobraževanje sofinancira Norveška s sredstvi Norveškega finančnega mehanizma v višini 823.296 evrov. Namen projekta je razvoj inovativnega hibridnega modela za izobraževanje v strokovnih programih na področju strojništva.
Spletna stran Akademija za kombinirano učenje, je nastala s finančno podporo Norveškega finančnega mehanizma. Za vsebino spletne strani je odgovorna izključno Gospodarska zbornica Slovenije Center za poslovno usposabljanje in zanjo v nobenem primeru ne velja, da odraža stališča Nosilca programa Izobraževanje – krepitev človeških virov.